SUGEN!

Är supersugen på sötsaker. Efter ett pulver när jag kom hem tog jag en avocado och en näve nötter. Det och ett löfte till mig själv att jag ska få äta lite valnötsglass imorgon kväll har dämpat suget.
Försöker följa kära pappas råd och tänka på sötsuget som en kämpig del i tränngen, något man ska igenom, stå ut med för att bli bättre. Men det är ju detta jag har så svaårt för - även i tränigen - i alla fall någon längre stund.
Ser ett samband här som jag inte vet vad jag ska göra med...

Får fundera...

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej Wickie!

Vad roligt att du har hittat till min blogg

och kul att du oxå har ett konkret träningsmål! :)

Lycka till med träningen!

2010-04-08 @ 18:39:43
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0