Tågöverraskning!

Först när jag löst ut tågbiljetten på stationen, ställt mig på rätt perong och kollade biljetten för att se vilken vagn och plats jag skulle sitta på såg jag att jag har plats i 1:a klass!
Jag fick ett bhelt bord för mig själv och internet ingår!
Toppen med en ny bärbar dator då!
Tyvärr köpte jag inget att äta på stationen och restaurangvagnen lyser med sin frånvara så jag lär vara mycket hungrig när jag kommer till nyköping :(
Men Hotellet har bra mat och bra personal så de fixar nog en kvällsmacka till mig när jag kommer fram.

Tåget är på Arlanda nu men hit vill väl inga nu när inga flyg går?

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

popcorn var ju ett bra förslag! Blir nog att köpa hem lite så att det bara finns där redo att poppas när suget infinner sig! =)

2010-04-15 @ 20:57:51
URL: http://thehardbody.blogg.se/
Postat av: therese

det är en utmaning som www.atatranakampa.wordpress.com har fixat i ordning. jag har tyvärr varit sjuk första veckan så kommer inte hinne med allt =) men kämpa på!

2010-04-15 @ 21:18:56
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0