Upp och ner är vad det är

Maria mår hur bra som helst, lite svullen men inget ont och hur pigg som helst, förutom lite yrsel direkt när hon klev ur sängen i morse.
Jag däremot är som en urvriden disktrasa. Har inte gjort många knop idag - mest vilat.
Bestämde mig för att rensa ut all sopsortering och blev både svettig och helt slut! Fick vila efter en stund och detta är ju inget tungt arbete. Satte mig framför datorn en stund så jag är mer eller mindre klar med alla deklaratinoner- skönt!
Ska nu låta ungarna packa picnic korgen så vi kan gå iväg till brasan, tar bilen så vi få med några bänkar - kan jag behöva!!!

Hoppas det blir bättre efter denna lugna dag och en god natts sömn!

Ha en härlig valborgsmässoafton!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Simma lugnt och försök ta vara på helgen

2010-04-30 @ 23:29:28
Postat av: Mamma

Om det inte ger sig över helgen är det du som söker för detta. Det är inte bra att kroppen får jobba så mkt som din gör. Den måste få viiiiila. Vet du vad det är????



Stor kram MAMMA.

2010-05-01 @ 18:48:10
Postat av: Monica

Jag hoppas att din valborgsmässoafton var lika trevlig som min.

Idag har det blåst kallt här, men vi har varit ute på promenad ändå en timme i eftermiddag.



Vi hörs!



Monica

2010-05-01 @ 21:53:30
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0