God morgon!

Natten har gått bra. erika somnade om efter alvedonväckningen kl 02.00 och sov hela natten. Jag har också sovit hjälpligt men inte känner man sig pigg och utvilad direkt. Väntar nu på ronden så vi vet hur de ska fixa armen.
De pratade om att det ev behövs en spik för att lägga allt tillrätta och då blir det ju inte som för Maria att de söver och lägger tillrätta utan att öppna.
Jag hoppas det blir så. De pratade annars som lustgas och det lät inget mysigt. Då måste ju jag vara med! Blir det så kommer jag att äta något sött för annars sjunker mitt blodsocker alldeles för lågt. Jag svimmade ju nästan när Maria sövdes för tandoperationen och detta känns värre.

Återkommer när tid finnes och vi vet mera.

Erika har slumrat till igen men hon skulle säkert ha velat hälsa! Hon får skriva ett inlägg senare som tidsfördriv ;-)

Ha en bra dag!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på er!

Lycka till med era strapatser.



Kram på er båda.

2010-08-30 @ 09:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0