Tränat igen och

fått nummerlapen till nästa veckas iFormlopp. Någon som vill följa med och heja nästa onsdag på kvällen?
Igår kväll ttränade jag magen och imorse sprang jag inten. Gick inte mycket bättre än förra gången men jag sprang och sista intervallen gick skapligt.
iFormloppet på 10km funderade jag på hur jag skulle göra. Om jag skulle ta ett ipod pass eftrsom jag inte hinner igenom hela progremet. men jag har bhestämt att bara springa och förlja med strömmen utan att pressa någon tid, så får vi se hur det går.
Tror att jag snart kan ta långa passet med magträningen och ändå klara alla övningarna!

Ha det bra!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: therese

TACK!! =) Ja det hade jag verkligen!

2010-08-03 @ 12:44:16
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0