Datorn och jag är igång!

Ringde suporten på datorn och blev ombedd att plocka ut batteriet, dra ur strömkabeln och hålla startaknappen intrykt i 30 sek, sen var det klart! Datorn funkar igen!!!!
Genomförde intervall och teknikprogrammet idag på morgonen och jag var jätteseg. Vet inte om jag är för seg på mornarna för att träna eller om kroppen håller på och bygger upp sig, jag avvaktar ett tag.
Genomförde förvisso teknikövningarna med bättre GO idag men löpningen var superseg. Både uppvärmningen, som jag förlängde med några minuters lätt löpning och de snabba itervallerna gick segt. JAg var riktigt trött och fick verkligen kämpa för att orka hålla lite fart, ville helst stanna.
Sprang lite längre än jag behövde innan jag vände för att få en lite längre promenad efter programmet men det blev inte någon rask promenad - det blev mera som en stilla promenad i parken...
Vilketn har jag kollat nu och jag ligger kvar på drygt 90. Har förvisso ätit mycket nu när vi varit på Liseberg men tycker att all träning borde ge lite resultat. Men jag har varit med om detta förut, att jag tränan mycket men att det inte märkts på vågen. Har hittat ett måttband nu så imorgon bitti ska jag mäta och se omn det hänt något där.
Känner mig inte motiverad att köra något dietprogramm eller börja vara petnoga med vad jag äter - det räcker med godisutmaningen och den hårda träningen jag orkar inte hålla på med mera grejer. Tycker inte jag äter jätte tokigt heller...
Funderar ju sedan tidigare på att köra några dagar med bara pulver men jag har inte hittat motivationen. Koncentrerar mig på träningen men vet u också att om jag går ner några kg i vikt så går det lättare - mycket lättare att springa... ett moment 22...

Hoppas ni har det bra!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Viktoria!

Du jobbar bra! Huvudsaken är att man hänger i och jobbar medvetet och satsar på det man tror på. Försöker man göra allt på en gång ökar risken för att allt spricker.

Genomför man sitt program känner man sig stark och lätt, oberoende av vad vågen säger.

2010-07-30 @ 10:52:22
Postat av: Pappa

2010-07-30 @ 10:54:10
Postat av: Veronika

SPRING! bort från alla pulver-förpackningar så fort benen bär dig! (bra träning ;o)) Det ger bara kortsiktigt resultat som i 99,9% av fallen ger bakslag i långa loppet. Du är helt på rätt väg och vikten kommer flytta sig igen. Det är bra med långsam nedgång, det ökar sannolikheten att den varar.

2010-07-31 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0