inte som jag tänkt

Det blev ingen träning igår och inte höll jag inne på maten heller. Det äör för gott med nybakat, hembakat bröd. Åskvädret och den tuffa träningen sist gjorde at jag kände att jag behövde vila. Ska samla mig inför att springa på fredag istället.
2 dagar utan träning är bra det också ibland så man inte överanstränger sig.
Jobbar ju normalt bara 4 dagar per vecka och denna varma vecka jobbar jag 5 och det tar också på krafterna. Jag är ingen superdyrkare av värme...

Idag är det svalt och skönt!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att det smakade gott med färskt bröd.



Du kommer igen.

Kram på dig och lycka till i fortsättningen.

2010-07-01 @ 16:29:27
Postat av: Pappa

Jag har hört att kondition är en färskvara med en hållbarhetstid på 76 timmar innan den börjar vissna.

Vila är halva träningen.

2010-07-01 @ 17:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0