Sovit gott

och trött i kroppen men inte lika ledbruten som igår.
Med den tuffa träningen som var igår vore det konstigt m jag inte kände det i kroppen idag.
Har också börjat på en pulverkur, tänkte köra pulver idag och imorgon och kanske på fredag. Jag hoppas på det viset vända trenden och komma en bit påväg mot under 90kg. Det skulle kännas som en stor seger. Under flera år har jag gjort förösk att gå ner i vikt och kommit så lågt som 92-93kg. Därfär känns det lite extra viktigt att komma under 92kg för att visa för mig att jag kan. Att jag inte är fast på denna vikt. Kroppen är kanske van att stanna här? Man vet ju inte riktigt hur man funkar. Så därfär är det psykiskit viktigt att jag kommer längre ner för fortsättnigen.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0