Solen skiner

och jag ska ge mig ut på en joggingrunde. Känner mig inte så motiverad men det var en vecka sedan jag sprang ordentligt så det är på tiden. Hade ju träningsvärk i början av förra veckan och sedan har det bara strulat på kvällarna så det har inte blivit av. Men idag ska jag ta min sista vända med podrunner programmet!
Känner mig mycket nöd med att jag har fixat och genomfört programmet. Jag har förvisso inte följt det slaviskt utan lagt in annat emellan men jag har genomfört HELA programmet, dvs sprungit alla programmen 3 gånger, minst! Visst är jag duktig!


Nästa vecka har jag sista chansen (hässelbyloppet) att klara milen på under 60 min iår, det är lite spännande att se om jag klarar det eller om det bli rästa år... För det ska bli av!!!!!

Ha en skön fredag! 

Wickie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0