En bra lördag

- Sov ganska länge (till 8.00 ca) och drog mig med barna till 9. Då klev jag upp och gjorde mig iordning för en löparrunda.

- Gick ganska segt att springa men bitvis gick det bra. Käner mig lite stolt över att jag genomfört iPod programmet Freeway to 10k! Gjorde första vändan av tre på sista veckans program!!! 2X 29 min löpnig och lite gång och uppvärmning på det. Tror jag sprang ca 8 km vilket ger en km tid på 7,25 och på det kommer jag inte att nå mitt mål... Men jag springer i alla fall! Ska köra intervallpriogrammet imorgon...

- Har tvättat massor av maskiner tvätt och fått dem torra.

- Handlat

- Ätit lördagsgodis och efterrätt så jag är mer än nöjd, utan att ha ätit överdrivet mycket ,-)

- Tagit av Erikas "mjuka gips" övr armbågen, hon började få skav och jag tror inte två dagar gör så stor skillnad... Hon tykte det var superskönt men ovant.

- Diskat en stor disk.

Så jag ska nu gå och lägga mig ganksa nöjd.

Bara hoppas att söndagen och tillika valdagn blir lika bra!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0