Få min tid i Tjejmilen direkt i mobilen

För er som vill följa mig på söndag finns chansen att få min mellantid och min sluttid i mobilen. OBS! Kostar 20:-

Jag har startnummer 6097.

Tänk på mig på söndag!

Wickie!

 
 
 
 
 
Med hjälp av Tjejmilens SMS-servicetjänst är det möjligt att följa en (eller flera) löpare under loppet. Du får snabbt mellantider vid 5 km samt löparens tid i mål.

OBS: Denna SMS-service fungerar endast för löpare som deltar i Tidtagning-klassen, dvs löpare med startnummer 1 – 19 999.

Så här gör du för att beställa SMS-bevakning av en löpare i Tjejmilen:
Skicka SMS till 72700 : TM mellanslag startnummer.
Exempel: Du vet att Anna Andersson har startnummer 5678.
Skriv in TM 5678 och skicka till 72700.

SMS-tjänsten kostar 20 kronor. Denna tjänst fungerar endast i Sverige.
Startnummer för alla löpare hittar du under rubriken Sök i startlistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0