Räddad

av Uffe från en mardröm.
Inatt var jag påväg in i en riktigt otäck mardröm, en som hade satt sig i kroppen och kanske inte släppt på flera dagar. Uffe märkte på min andning att det var på gång och väckte mig och frågade om jag drömde en mardröm.
Jag vaknade till så pass mycket att jag kunde svara lite mumlande och krypa in i hans famn. Sen kramade han mig tills jag somnade om och sov gott ända till morgonen! med en skön känsla i kroppen!

Tänk om han inte märkt något! Då hade jag mått hemskt idag!

Hoppas ni drömmer angenäma drömmar!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Skön räddning. Sådana mardrömmar är så jobbiga. Känslan sitter i långt efter man glömt drömmen.

2011-07-21 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0