Semester=Städning

men just nu har jag ingen lust att göra något alls.
Vädret är perfekt för tvättning och en maskin är hängd och en rullar i maskinen så lite är på gång.
Orkar inte ens riktigt bestämma mig för var jag ska börja...
Först ska jag ut och räkna stolpar i staketet så vi kan betala för dem :-) Uffe har ju burit hem allt efter som det har blivit några över på ställen där de jobbar och vi har behövt så vi har ingen koll.
Sen har jag några telefonsamtal att klara av och sen tror jag att jag ska göra en lista på allt som jag vill ha gjort i sommar och prioritera den.
Det känns redan som om jag har en plan och därmed en bra start på semestern!

Kramar

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Gick det bra med prio-listan? Bad två dagar i rad tycker jag är en perfekt prioritering så länge semstervädret är som man önskar :o)

2011-07-31 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0