Idag skiner solen

men det ska börja blåsa...
Mormor äker hem snart och det är ju tråkigt men vi ses ju snart igen.
Veronika vaknade tidigt idag (före 8:a) och är redan trött igen så hon sover i fotöljen, kl 10,30! Jag hoppas det är kroppen som vilar inför kraftansträgningen.
Mormor åker vid 13 och då ger nog Veronika och jag oss ut och springer respkektive promenerar. Kände mig aningen förkyld imorse men inget som håller mig borta från löpningen.
Jobbar lite då och då och har just gjort klart tre gamla rapporter som legat som surdegar. Skönt när de är skickade till kunden och vi kan avslute de projekten.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du klarar dig från mer förkylning.



ja visst är det skönt när man kan lämna ifrån sig jobb.

2011-03-16 @ 14:55:39
Postat av: Mamma

Hoppas att du klarar dig från mer förkylning!

Kram

2011-03-16 @ 14:57:39
Postat av: Veronika

hej hopp, sa syrran

2011-03-17 @ 23:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0