Osannolikt!

Hur snabt jag sprang idag! Kände mig lite mätt när jag gav mig iväg och tänkte att jag tar det lite lungt ibörjan och får se hur länge jag orkar. Upptäckte dock att under de första 6 minuternas löpning kom jag nära 1 km!
Höll sedan det tempot hela programmet. Fick lite hjälp av en kille som sprang om mig vid  ett tillfälle (honom hade jag hjälp av under två löparvändor!). En omkörning i uppförsbacke som gick som hejsan gav mig också energi och kraft.
Jag är supernöjd med dagens träning. Fortsätter det att gå såhär bra kommer milen på 60 min inte att bli några som helst problem!

Hoppas er träning går lika bra!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Katti

SV: Håller med dig Wickie! Tror inte att något barn skulle ta skada av att föräldrarna kallar deras underliv för "fel" ord. Det handlar mer om hur man använder ordet :)



Duktig du är med träningen! Jag måste också komma igång snart. Då är det alltid peppande att läsa om andra som tränar :)



Trevlig kväll!

2011-03-20 @ 21:12:05
URL: http://attvarakatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0