Våren på besök!

Idag var det soligt och inte kalla vindar. Skriver medvetet inte varma vindar för det var inte varma men inte iskalla heller så i lä var det fantastiskt!
Vi åkte ut till bokskogen i Torup. Veronika gick en sväng och jag sprang mit program på 7 km slingan och det var lagom långt denna gång. Här är mera kuperat och jag hade inte riktigt samma go i steget. Men för att bara kämpa i uppförsbackarna och sedan föröka hålla rytmen resten av vägen gick det i ett för mig bra tempo. Jag tänkte att jag kan inte föröka pressa mig hela tiden för då ledsnr jag eller går sönder. det var lagom att njuta av vädret och kömpa på i några rejäla uppförsbackar!
Gick på ett Yogapass på kvällen. Mycket rygg och baksidan av benen - vilket jag behövde. Känner av ryggen, den är lite trött och benen känns längre! Kanske jag hinner med ett yogapass på torsdag också innan jag åker hem. Jag skulle verkligen behöva bli bättre på att stretcha!
Hoppas ni också har haft en bra dag!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Katti

SV: Det kan kanske hänga ihop med det. Men nu är mötet gjort och vi kommer inte fortsätta så länge till. Det känns skönt faktiskt :)



Vindarna var extrema BTW. Jag fick trampa som en galning i nerförbacke när jag cyklade till jobbet.



Trevlig kväll!

2011-03-22 @ 21:13:26
URL: http://attvarakatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0