Läkarkontakt

Imorse ringde doktorn och väckte mig. Jag blir sjukskriven på heltid i två veckor till och sedan på ½ tid i två veckor som jag ville.
Hon har skickat en remiss till Ackis för att kolla upp mag och tarmkanalen - vi får se när den kallelsen kommer. Det enda hon kunde se var att de fått remissen och godkänt den - dvs att de ska kalla mig. Den kasnke kommer med posten idag! Man kan ju hoppas ;-)
Planen är nu i alla fall att jag ska börja motionera för att se hur kroppen reagerar och förhoppningsvis svarar kroppen bra på träningen och jag är på fötter igen om ett tag. Känner mog ju starkare även om jag fortfarande är trött.
Dessvärre är jag lite förkyld så någon löpning börjar jag inte med utan det kanske blir en promenad med svampkorgen. Det har varit så varmt att trattisarna borde vara kvar.

Vi hörs!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mormor o Mor.

Hoppas att du fick lite svamp.

Krya på dig!

2011-11-01 @ 13:56:29
Postat av: Pappa

Ja lycka till i svampskogen

2011-11-01 @ 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0