1,36 snabbare!

1 minut och 36 sekunder snabbare på 6,6 km! Det är ca 15 sekunder per km och det känns ganska mycket.
Var segt att komma ut och jag hade tusen andra saker jag skulle behöva göra men jag valde att gå ut och springa!
Premiär för pannlampa och ni får säga vad ni vill men jag skulle blir glad om det kom lite snö och lyste upp i skogen!
Det är som att springa i en liten begränsad värld där ljuset uppslukas av mörkret.
På sätt och vis skönt för inget stör, man är i sin lilla värld och man ser inte mer än 3 meter och kan inte springa och stirra på uppförsbacken flera hundra meter innan den kommer. men jobbigt när man nästan tappar orienteringen.
Nu ska jag duscha och sova och det ska jag göra riktigt gott!

Kram

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0