89,8 kg!

Har inte vägt mig på ett tag och det är nog så att jag inte velat så då har jag "glömt" varje morgon...
Men idag klev jag upp på vågen och den visade då 89,8 kg - inte kul men jag har ju ätit allt själv så vad ska man säga?
Måste nu sluta med sötsaker - det finns inget annat alternativ. Så imorse - på stående fot - bestämde jag mig för att det bara är att bita i det sura äpplet och vara 100% ärlig här på bloggen och skriva ner alla sötsaker jag äter.
Jag komer inte att klara detta stälv så jag behöver allt stöd jag kan få!
Fick igår också inse att jag inte kommer att nå mitt mål i år. Det beror inte bara på vaden - jag har varit lite för oengagerad i min träning - visst jag har sprungit men det är allt och ska jag lyckas behöver jag annan också träning och gå ner mera i vikt.
Så jag funderar på hur jag ska gå till väga.
Steg ett är dock godis och sötsaker - och 100% ärlighet på bloggen - allt ska skrivas!

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja,ja vågen är farlig att stå på ibland:) men ack så nyttigt.



Bara att bryta ihop o komma igen! Det fixar du.



Jag kommer snart hem igen o lovar att hjälpa dig med

att avstå godis det kommer vi att fixa tillsammans.



Krya på dig med förkylning o sträckningen i vaden.



Stor kram MOR

2011-09-08 @ 10:05:07
Postat av: Veronika

Ibland får man helt enkelt börja på 0. Det kan vara lite skönt tom när man halkat bakåt så långt att det känns omöjligt att komma ikapp.

Lycka till!

2011-09-08 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0