Förkylning med huvudvärk

blev resultatet av känslan i förra inlägget.
Vi har dragit igång en kursomgång på jobbet där jag hade en stor roll första veckan så det vara  bara att parrla sig till jobbet trotts att man inte var upplagd för att hålla kurs. Men det gick bra trotts allt.
Förkylningen har börjat släppa men huvudvärken är envis - släpper dock med värktabletter. Är lite fundersam på om jag ska åka till jobbet imorgon eller inte - vi får se hur jag orkarmed dagen idag.
Löpning och träning har det inte blivit något av alls den senaste  veckan. När förkylningen släpper måste jag fundera ut en bra strategi för att klara hässelbyloppet så bra som möjligt.
Skulle också behöva något lopp i vinter att träna till så att inte träningen kommer av sig - tips någon?

Idag ska jag försöka måla färdigt altanräcket - vill verkligen få det klart i år så det inte släpar efter till nästa år. Vore inte dumt om jag han gräva rabatten vid nya trappan också och flytta dit buskarna som ska vara där, att göra det på hösten är ju det bästa.

Ha det gott alla och hopp+as ni slipper förkylningar och annat elände!

Kram

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0