Ingen löpning igår...

Jag var trött i både huvud och kropp och mörkret låg som en våt filt över allt. Då var det svårt att motivera sig till att ut och springa. Speciellt som jag är ledig idag och väderprognosen visade på en stor SOL!
Ska ge mig ut idag på fm istället - ska förhoppningsvis bli löpning tre dagar i rad i sol i helgen. Tror att upplägget blir såhär de närmaste dagarna:
Idag fredag - 6,6 km och dvdNn ny energi (den var originalplanen idag)
Lördag - Intervall programmet med teknikövningar
Söndag - 11,4 km
Sen på måndag blir det vila - möjligtvis dvd:n ny energi.
Är ju bara någon vecka till som jag kan köra hårt för att kunna förbättra tiden inför Hässelbyloppet. När det sen bara är en vecka kvar måste jag ju ta det lite lugnare.

Solen skiner på trädtopparna som skiftar i höstens alla färger utan för fönstret - det är vackert!

Må gott

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0