irriterande...

Har fortfarande ont i halsen, är trött och kommer inte in på hemsidan som hjälper mig att lära mig äta LCHF, morr! Verkar vara något fel med inloggningen... Trodde först jag glömt lösenordet men när jag skulle beställa ett nytt fungerade inte det heller.
Men jag har nog ätit ganska bra idag och imorse var jag nere på samma vikt som i förrgår så gårdagens vikt uppåt kanske bara var en tillfälloghet. Ska bli spännande att kliva upp på vågen imorgon igen ;-)
Ska nu gå och äte en kokostopp med lite grädde. En kvällsmat i min smak ;-)
Känns extra spännande att se om man verkligen kan gå ner i vikt när man äter så mycket fett på ett sått vore det fantastiskt!

Sov gott och hoppas ni alla mår bra!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med dina försök med den nya maten.

2012-08-18 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0