Surdegen fick vänta

ett par minuter...
Jag anmälde mig till Topp Loppet istället ;-)
 
 
Blir nog enda loppet jag kör detta år men känns skönt att det blir ett i alla fall. Mjukstartar med 5 km så får milen vänta till nästa år. Blir en riktigt genomkörare. Ska också bli spännande att se om man kan göra någon vettig tid.
Man skulle välja startgrupp. Jag valde inte att springa under 26 minuter men satsade på mellan 26 och 31 minuter. Känns ambitiöst men jag måste ju testa.
Någon som vill med? Den 22/9, man kan välja 5 eller 10 km, gå eller springa och man kan vara både kille eller tjej ;-)
kram
Wickie!
 

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Bra gjort, det kommer du klara galant, det är jag övertygad om =)

Sv: tack för din fantastiska kommentar och ditt pepp.

Kram

2012-08-20 @ 21:34:54
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Ulrika F

Jag tar bilen.... Hihi

2012-08-21 @ 08:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0