Very god

  • blev Ritas resultat på hundutställningen igår och det var bättre än vi hade trott. Rita var den enda i sin kull som fått Very god - de andra har fått God. Det finns några lägre bedömnigar också och sedan om man är riktigt bra kan man få exelent! Så vi är supernöjda och hon kan nu starta i jaktprov och om hon får bra bedömningar på 3 sådana blir hon jakt champion! Vet inte om vi komer dit men något jaktprov vill Uffe gå med henne om hon jagar bra i höst.
  • får man nog säga blev mitt resultat när jag sprang igår. Höll tempo bitvis osm skulle ge mig under 60 min på milen och det kändes inte riktigt lika jobbigt denna gång... Men jag tog samma mix i programmet som förra gången även om jag egentligen skulle ha tagit nästa. Så jag sprang nu 3*5 minuter. Nästa mig är det löpning 2*8 minuter och det känns jobbigt... Men det är nog inte fel heller att skunda långsamt och få in tempot i kroppen ordentligt på kortare sträckor.
  • är inte mina matvanor just nu. För mycket småätande och godisfrossande...
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0