Nya prover - nya tag!

Imorgon ska jag på fastande mage infinna mig för provtagning på Gimo vårdcentral. Sen är läkaren ledig i tre dagar så vi ska höras på måndag eller tisdag så får vi se vad proverna säger.
Jag är nu så less på att det aldrig vänder. Så fort jag börjar ta tag i mat - motion - hälsan i allmänhet osv och det börjar kännas bättre och lättare blir det en dykning! Försökte ilustrera detta med en egenhändigt ritad bild:

Inte så snygg men den illustrerar bra hur det känns.
Ge upp finns ju inte så nu är det nya tag som gäller. Fastan imorgon får bli en nystart på att inte äta godis. Så från och med imorgon är det inga sötsaker som gäller fram till Rättvik. I Rättvik ska jag inte köpa något godis men bjuds det på efterrätt så tar jag lite - det är ju ändå semester!
När vi kommer hem gäller tillbaka till ordnongen och inget godis förrän det är lördag!
Nu måste jag få det att vända!

Kram

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0