Penicillinet

tog slut igår men förkylningen frodas. Inte så att jag mår jättedåligt men jag är snuvig och lite rosslig i halsen. Ska bli intressant att se vilken utveckling det blir de närmaste dagarna. Har några tabeletter Rinexin kvar och dem fortsätter jag med för säkerhets skull. Vill inte att bihålorna sätter igen en gång till...
Det går bra med sötsugen men här om dagen när jag var och handlade var det nära. Jag köpte en dricka - hade jag inte gjort det hade jag inte klarat att inte äta godis. Men dricka är inte ett lika stort problem för mig så det tycker jag var OK.
Väntar nu på att Maria ska komma ner och räkna matte. Hon är duktig men det märks att det är lite jobbigt. vi har bestämt att lördag får bli en räknefri dag.
Erika har haft feber i ett par dagar och är kinkig så det är tur att Elin är hos mormor.

Kramar!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det var en ihärdig förkylning du hade. Hoppas den kapitulerar och ger sig iväg snart. Bra kämpat Maria med matten!

2012-02-11 @ 02:31:22
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0