Ibland blir det bra fast det känns tungt...

Har varit trött och omotiverad i helgen. Det kan vara en förkylning som liger i botten. Samtidigt har Erika sovit dåligt och kommit in till oss på nätterna. Detta har gjort att jag sovit riktigt dåligt och varit supertrött på dagarna. Frammåt em kvällen har jag vaknat till och fått lite uträttat men mat och motion har det inte blivit något av alls.
Känner mig lite rädd för att börja också - tänk om baksidan av låret inte håller. Är det någon idé att börja om igen? Det händer säkert något direkt - det brukar det ju göra! Så går funderingarna lite...
Men mitt i allt detta har jag lyckats hålla mig till lördagsgodis! Hade hoppats att det skulle inspirera till mera motion och bättre matvanor också men det har det inte gjort så därför känns det ändå som en besvikelse. Men jag har ju klarat en vecka utan godis (förutom i lördags som planerat) och det borde jag vara supernöjd med!
Eftersom det blivit så lite sömn och lite gjort i helgen var det nästan skönt att Erika hade feber igår kväll. Jag hade en anledning att vara hemma! Tur också att man kan jobba hemmifrån så man får lite gjort på  jobbet också ;-)
Erika har lite feber nu på morgonen också men är ganska pigg så det är ingen större fara med henne.
Fick sova bra inatt och har nu på morgonen vikt en massa tvätt som borde ha blivit vikt i helgen. Ska snart plocka fram damsugaren och får jag motionerat idag så kommer det att kännas mycket bättre sedan.

Kramar

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Mormor

Hoppas att du fick gjort lite av det du planerat.



Kramar från oss

2012-01-16 @ 17:42:23
Postat av: Pappa

Där finns ett positivt tänkande som jag hoppas du kan ta till vara på.

2012-01-16 @ 22:42:42
Postat av: Veronika

Det är ju jättebra m godiset! Grattis.

2012-01-17 @ 05:19:21
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0