Phu

Här känns det som om allt går i 190 km/h just nu!
Har haft elever hela dagen, hem och iväg på föräldramöte, hem och på med joggingskorna, packa, duscha sova - imorgn upp 04:15 för reda till Studsvik i 2 dagar...
Hem och analysera utbildning på torsdag och på fredag har jag elever igen... Sen är det helg som tur är!
Slarvar lite med maten just nu så det har blivit lite mera kolhydrater än jag skulle önskat men jag håller mig borta från sött godis så jag är rätt nöjd ändå! Får se hur det fungerar med lchf på resande fot...
Sprang idag 2 x 8 minuter och det var jobbigt men jag tyckte det gick ganska bra ändå. Bävar för nästa intervall på hela 20 minuter. Så länge har jag inte sprungit på evigheter!
 
Nu ska jag upp i duschen och sedan sova!
 
Må gott!
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Hoppas du kan se fram emot en lugn helg. Det där tempot kan göra den starkaste sjuk om man inte får återhämta sig några dagar då och då.

2012-09-11 @ 09:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0