Länge sedan sist...

men ibland händer det så mycket att man inte hinner med. På det stora hela är allt bra.
Mycket att göra och just nu sitter jag på ett hotell i Jönköping o arbeter men nätverket mot företaget strular så jag ledsnade och gick hit istället.
Har klarat hela bilresan på 44 mil och hela knferansdagen här utan att äta sötsaker! Visst är jag duktig. Ska äta lite på fredag när Elin fyller år men annars försöker jag hålla mig ifrån det så mycket som möjligt. Tror att det bör visa sig på vågen snart...
Ska snart ut med 5 trevliga kollegor o äta något innan jag stupar i säng.
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hoppas att maten smakade bra.
Sov Gott

2013-01-23 @ 21:46:07
Postat av: Ulrika F

Bra att du inte åt nåt sött på vägen dit!
Have a nice day :)

2013-01-24 @ 10:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0