Lyfte en knuten hand mot en polis idag!

Tror ni inte på det? Det finns vittnen!
Sen var det inte henne jag var arg på utan en kollega som ringt mig på hemväg från jobbet o inte ville lyssna på sunt förnuft - värsta sorten!
Polisen i fråga mötte mig när jag just lagt på, såg hur irriterad jag var och frågade vad som hänt. Jag lyfte då den knutna näven och hötte med den i luften med kommentaren att jag ville slå någon! Hon skrattade och svarade med att hon inte trodde jag brukade slåss. Jag höll med och sa att jag ville, inte att jag skulle!
Tyckte dock rubriken var så bra så jag inte kunde motstå den!
Samtalet från kollegan tog nästan 1h och jag var tvungen att skicka några mail till följd av detta så det blev 2 h längre arbetsdag än jag tänkt... Alltid något positivt i detta!
 
Ska nu försöka slå ungarna i X-box kinect för att bli av med lite stresshormoner!
 
Kram
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hoppas att du blev av med dina stresshormoner o slog "ungarna".;).
Skall bli intressant o höra vad som gjorde dig så arg.
Hör inte till vanligheterna kan vi säga.

2013-01-10 @ 08:30:03
Postat av: Veronika

Stannade polisen dig pa vagen?

2013-01-10 @ 18:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0