Blandade känslor...

efter vårruset i tisdags...
Jag genomförde loppet på min sämsta lopptid någonsin. Trodde att jag i alla fall skulle orka springa hela vägen, eller i alla fall de första 20 minuterna - har sprungit 20 min i sträck på träning så det borde jag ha fixat!
Men inte, gick första gången efter bara 1,5 km och sedan blev det bara tuffare och tuffare. de sista två km var riktigt jobbigt och jag gick tom på "förupploppet" då det bara är ca 200m kvar och banan är kantad av människor.
Jobbigt att få svart på vitt att man inte är i form. Visst, jag är glad att jag kunde genomföra det överhuvud taget men det är inte roligt att inte orka och kunna som man vill.
Tar ett tag att smälta...
 
Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja, det där är ju ingen rolig känsla. Hoppas att den sporrar dig att träna vidare.

2013-05-31 @ 15:03:50
URL: http://ny10023.wordpress.com
Postat av: Veronika

Hur gar det? Kommer du ut och springer nagot? Kramar harifran.

2013-06-03 @ 15:52:45
URL: http://ny10023.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0