1½ vecka och schemat håller!

Tror att det är rekord för mig. Har funderingar på om schemat är för tufft framöver. Eventuellt kommer jag byta helgens intervallträning mot en "vanlig" löparrunda. I alla fall om inte tränigsverken har givit med sig.

Såhär bra ser det ut:

Wickies tränings schema fram till stadsloppet!

Måndag

5

Löpning 2x5 min, 2x5 min, 2x5 min= 20 min promenad+ 10 min löpning

Genomfört!

Tisdag

6

 

 

Onsdag

7

Löpning 2x5 min, 2x5 min, 1x5 min, 2x5 min 2x5 min= 25 min promenad+ 20 min löpning

Genomfört!!!!

Torsdag

8

 

 

Fredag

9

Tränings DVD; Magen

Genomfört!

Lördag

10

Löpning – intervall programmet i lugnt tempo

Genomfört!

Söndag

11

Tränings DVD; löpning  bytt mot promenad o löpning med barnen

Genomfört!

Måndag

12

Tränngsfri dag bytt mot Tränings DVD; löpning 

Genomfört!

Tisdag

13

 

 

Onsdag

14

Löpning 2x5 min, 2x5 min, 1x5 min, 2x5 min 2x5 min= 25 min promenad+ 20 min löpning. Sprang 20 min i sträck alltså 5 min promenad mindre…

Genomfört!

Torsdag

15

 

 

Fredag

16

Tränings DVD; Magen

 

Lördag

17

Löpning – intervall programmet i mindre lugnt tempo

 

Söndag

18

Tränings DVD; löpning

 

Måndag

19

 

 


Tror känslan jag har bäst beskrivs som mallig!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Grattis! Mallig - eller stolt - tycker jag man får vara när man når ett mål som inte alls är helt lätt!

2010-04-15 @ 05:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0