Hemma igen

och många krinor fattigare... men jag fick ett par skor och Maria 3 par byxor och en klänning. Jag hittade en Bh som jag gilladeoch som kändes super skön, jag hoppas verkligen den är det också.
Maria ville inte ha lunch på Thuns så vi fikade bara, en morotskaka och ett glas cocacola - passade på nu innan jag och pappa börjar vår utmaning ;)
För att det ska bli någon ordning har jag nu tagit en banan och ska ut och springa enligt tränins programmet - Intervall programmet i lungt tempo = jätte jobbigt! Men jag tror det är bra för mig.
När jag är tillbaka ska vi laga mat så morotskakan blev lunch...
Det är bara +3 ute så jag längtar inte direkt men det är som när man badar - bara att kasta sig i!

Talar om senare hur det gått.

Skicka varma tankar tilll mig den närmaste timman - Tack!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Monica

Tack för din kommentar i min blogg!

Hoppas att det går bra för dej med utmaningen och att du vinner...jag håller tummarna.



Vi hörs!

2010-04-10 @ 15:07:27
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0