Kaos istället för massage

Vid lunch fick jag ett telefonsamtal sm vände upp och ner på min dag. 3 istruktörer kommer inte n på en utbildningslokal de ska till för de är inte registerkontrollerade hos myndigheterna!!! Den registerkontroll vi skickade in (alla på företaget) har "fastnat" hos dem som äger vår utbildningslokal. Det jag fick höra var - ni får stäla in kursen! Omöjligt! Med chefens medgivande började jag dra i trådar, bra med 20 års erfarenhet och kontaktknytande... Beslutade mig flör att gå till massagen ändå, men det var ingen massör där!! Får undersöka den saken vidare senare. Tillbaka på kontoret och efter ett antal telefonsamtal så ska förhoppningsvis frågan vara löst imorgon em. Det är viktigt att veta vem man ska prata med och ibland smart att "börja på toppen". Det sista är inte sagt i frågan ännu... men jag får in mina instruktörer och kursen kan genomföras - alla glada. Jag är helt slut kan jag meddela... Hem och vila, eller fixa med deklarationer... Ha en skön kväll! Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Grattis till lyckat problem-lösande, eller fire-fighting får man väl kalla situationen. Synd på massagen bara!

2010-04-20 @ 16:53:47
Postat av: Monica

Skövde var vackert idag och Billingesluttningen såg jag också, även Billingehus. Skövde är en mysig stad som jag alltför sällan besöker. Sonen skulle handla på biltema, men det han skulle köpa fanns inte idag, men vi hade en trevlig utflykt i alla fall och åkte till Mac Donalds drive in och köpte lite mat.



Hörs i morgon!!



Monica

2010-04-20 @ 20:58:11
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

Det känns väl bra att få visa vad man kan. En trött vinnare sover gott. Och en god sömn är bra mot fökylningar. Så en riktig god natt önskar jag dig nu.

2010-04-20 @ 21:23:08
Postat av: Anonym

hoppas att det löser sig! Starkt att inte ge upp! =)

2010-04-21 @ 08:00:40
URL: http://thehardbody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0