Lättare idag...

Idag har det gått ganska lätt att inte äta godis och kakor - kanske för att jag har fått en Godisutmaning! Men när jag var hemma och skulle hjälpa Elin ta glass vi fått av främmat som kommit var glassbyttan kladdig och i samma veva som jag hjälpte henne åkte mitt kladdiga finger in i munnen.
Får se om jag blir skyldig familjen en middag och blir utan lördagsgodis ett par lördagar eller om syrran och pappa räknar detta som ett rent mistag och ser mellan fingrarna på det inträffade.

Vi får se vad de säger...

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Monica

Du fick en liten slick glass då....det gjorde säkert inget.

Funderar på att länka till dej....har du något emot det?Jag väntar med länkningen tills du har svarat.Du får gärna länka till mej om du har lust.



God kväll och på återhörande!

2010-04-12 @ 20:24:36
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

Den slicken bjuder vi på tycker jag!

Det kom in en tårta på jobbet idag. Vad gott tänkte jag nästan färdigt innan jag kom på vad som gällde.

Den tanken räknas inte heller eftersom jag aldrig började äta!!!!

2010-04-13 @ 18:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0