Lurad!

Lånade uffes telefon igår för att ha som väckarklocka och ställde den fel! Jag vaknade 06,30 och inte som jag trodde 05,30 - alltså senare än jag brukar!
Det var Etrika som upptäckte det och kom ner för att äta frukost. Jag tyckte hon skulle gå upp och lägga sig men då protesterade hon och talade om vad klockan var! Väckte Uffe och Elin och stack så jag var ändå på jobbet ca 30 min innan jag brukar!
Så ingen försovning i gammal hederlig benämning som gör att den sitter i kroppen hela dagen. Stel av träningen men ganska utsövd!

Ha en bra dag!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilken tur att dagen har varit bra trots din lilla miss i morse....

Nu har jag länkat till dej, ser att du har länkat till mej också.



Ha en bra kväll!

2010-04-13 @ 18:59:30
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0