nere...

Just nu går inget bra...
- är lite (mycket) stressad över att bokföringen och dekalrationen inte är klar (även om jag har  gjort massor) vilket innebär att jag inte får den vila och avkoppling jag behöver.

- är förkyld, inte jätte men trött, snabt svettig och ont i halsen... så jag kan inte träna!!!

-har fått 2dålig kritik" efter en uttagning på jobbet som tar hårt, Jag stod inte för mina beslut sa sammanfattningen och att stå för det man säger och gör är viktigt för mig. Hur kunde det bli såhär?

-igår belev det ingen glass som jag tänkt skulle bli mitt lördagsgodis eftersom jag inte kunde låta bli lördagsgodiset som Elin och jag handlade till alla barn som var här igår. Det blev inte några omåttliga mängder men några fler jag borde ha ätit och att ha sparat denna lördag till senare hade aldrig gått.
Men jag är tillbaka på banan - det finns godis kvar och visst har jag kännt mig fresatad men inte haft probelm att låta bli.

Solen skiner idag och jag jobbar på med bokföringen så det känns förhoppningsvis bättre fram emot eftermiddagen.

Har nu satt upp studsmattan så ungarna kan leka av sig och jag få lite lung och ro. Uffe hugger ved så att vi ska få det varmt.


Ha en skön söndag!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Var ligger värdet i att påstå att du inte står för dina beslut. När man kommer med sådana påståenden måste man väl var väldigt konkret, påtala konsekvensen och ge möjlighet till att försvara sig.

Är det framtaget i en test av något slag ger jag inte mycket för ett sådant omdöme.

Med en test kan man lura vem som helst!

När ett föratag förväntar sig att anställda skall bortse från egna regler är det regler som bara är till för att skydda företaget när något går fel. I hierarkier finns männiksor som strävar efter att skjuta ansvaret neråt för sådant som gått fel.

Godis i stället för glass är OK. det gäller bara att inte tappa kontrollen.

Så länge du vill så kan du!!!

2010-04-18 @ 16:36:30

2010-04-18 @ 16:40:07
Postat av: Monica

Tittar in så här på kvällskvisten och ser att du har jobbat med bokföring idag, hoppas att det gick bra.



Vi hörs i morgon igen!



Monica

2010-04-18 @ 20:28:19
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Veronika

Hallå! Hoppas det känns lite mera uppåt idag. Här skiner solen mellan större tuss-moln men kallt som attan.

Skickar en solstråle i din riktning!

2010-04-19 @ 09:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0