Svårt att sova...

Trött men ändå svårt att sova - det är inte ofta! Jag brukar ju kunna somna även om jag inte är trött ;-)
Men igår gick jag och la mig tidigt för att få sova ordentligt men det tog tid innan jag somnade. Sen kom Elin vid 2 och kröp ner. Måga gånger märker jag inte ens att hon kommer men inatt vaknade jag och kunde inte somna om. Låg och var sugen på att gå ner och äta! Jag som aldrig har ätit på nätterna!!!
Efter en timma med att försöka sova gick jag ner och la mig på soffan. Däe lyckades jag somna och som resten av natten ganska gott men var trött när jag vaknade.
Erika klagade på ont i magen igår kväll ocgh i morse så hon följde med Uffe en stund så kanske jag åker och hämtar henne runt lunch.

Jag hoppas jag kan sova inatt istället...

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ursch då! Får verkligen hoppas att du sover bättre i natt!

2010-04-27 @ 09:30:07
Postat av: Monica

Jag hade också svårt att somna i går kväll, ibland blir det bara så.

Idag har jag inte jobbat än eftersom vi har arbetsplatsmöte i eftermiddag så jobbar jag mina två timmar då istället.



Ha en bra dag!



Monica

2010-04-27 @ 09:55:31
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Inte roligt när det blir så men det händer lite titt som tätt.



Men hoppas att du får sova bättre i natt.



Må gott

2010-04-27 @ 19:10:30
Postat av: Pappa

Nu är det snart sovdags igen. Jag hoppas detta blir en bättre natt för dig.

SOV GOTT !!!

2010-04-27 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0