Svettig och trött!

inte av träning utan av att ha släppt ut hästarna! Nu får förkylningen ge sig snart!!!
Är trött i kroppen och i huvudet och ska försöka vila mycket idag. Men behöver ju fixa det sista med deklarationerna så vi kan post dem. Men annars är det bara lite grilla som gäller vid brasan ikväll. Allt är handlat så jag behöver bara ta mig dit med familjen!
Maria mår oförskämt bra. Var lite vinglig imorse men har inte ont. Lite svullen men vad kan man vänta sig?

Hoppas ni har lika fnt väder som vi! Kändes varmt när jag var ute!

Kram!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Monica

Här regnar det lite för tillfället, men jag hoppas det håller upp ikväll när vi ska fira in våren på ett mysigt ställe utanför Mullsjö.



Ha det så bra!



Monica

2010-04-30 @ 16:42:13
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0