Tjock

känner jag mig idag. Inte för att jag tror att jag gått upp eller för att jag ätit en massa olämpligt. Det är nog så att nu har jag inte tränat på några dagar så magmusklerna som kännts "tighta" av tränigen är nu avslappnade. Förkyling m.m. gör mig lite hängig och allt detta gör att hållnigen blir sämre. Ingen rolig känsla dock när man tidigare känt att man haft bättre hållining och känt sig smalare än tidigare. Tycker dock att det går ganska bra med att inte äta sötsaker och äter hyfsat nyttigt så även om jag inte tränar borde jag inte gå upp i vikt och känslan jag har är just bara en känsla. När träningen kommer igång igen kommer det att gå käpprätt nedåt! Just som jag önskar! Ha det bra i snöyran! Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fötkylning ökar tröttheten som försöker lura dig till de snabba tillfälliga energikickar som chokladkakor och goda kakor ger.

Men du har den mentala styrkan som kan besegra sockersuget, i det långa loppet bli fri och göra dig ännu starkare.

Mitt råd är att försöka använda tiden man inte kan träna till att vila.

2010-04-22 @ 07:57:25
Postat av: Anonym

Ja, jag har funderat lite också på om det går lite för fort men borde inte bli så mycket mer än ett kilo i veckan framöver om man äter lite gott under helgen :) Förkylning är inte kul, man blir alltid mer inspirerad då man kan träna!

2010-04-22 @ 08:07:17
URL: http://thehardbody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0