Botten!!! :-(

Jag är frustrerad och besviken över att jag inte har tränat sedan i onsdags.
När det äntligen började kännas bra - jag sprang på riktigt bra och kände att jag var på gång. Kände att jag faktiskt skulle kunna nå mitt mål redan i år.
Sedan kom förkylningen. En del av frustrationen beror på att jag funderar på om jag vilat i onödan. Jag har inte varit sjuk att tala om men har haft tupp i halsen och väntat på att förkylningen ska bryta ut eller gå över men inget har hänt. Så nu har jag bestämt att vila till på onsdag. Är jag lika eller bättre kommer jag att springa då.
men vilken nivå ska jag lägga mig på? Jag hade just avslutat vecka 8 och lagt till ett av de andra intervallprogrammen för att i fredags ha genomfört första intervallen i vecka 9. Ska jag backa en vecka eller två, ska jag fortsätta där jag tänkt?
Kommer jag nu att fixa milen under 60 min iår? Har ju några veckor kvar till tjejmilen men tiden krymper hela tiden. Hur ska jag sen hålla igång under vintern om det blir som i fjol? Inte roligt att springa ute när det är -15 - - 20 grader ute! Vill inte heller behöva börja om från början och tappa allt jag har kämpat för nu under sommaren.
Jag har varit så duktig och envis för att få resultat och när äntligen reultatet kommer blir jag (kanske?) förkyld!

FRUSTRERAD!!!!!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0