Duktiga tjejer

och nu sker det under var dag...
Både Maria och jag har varit duktiga idag.
Jag har varit ute och sprungit mitt jobbiga intervallprogram och det gick bra. Orkade inte springa fullt i alla fyra intervaller men gjorde teknikövningarna bra och kämpade verkligen under fartpassen. Sen att jag gick emellan spelar mindre roll...
En annan tjej som varit duktig idag - och här kommer dagens under in - hon har kört en tränings DVD ikväll igen!!!! Denna lilla latmask har frivilligt tränat tre gånger på en vecka! JAg får nog kolla tempen på henne snart ;-)
Men det är ju kul att hon börjar röra på sig lite! Hon frågade om jag också ville träna men jag tyckte mitt intervall program idag, magträningen igår och det relativ tuffa träningspasset i förrgår fick räcka. men imorgon tänkte jag träna igen så då kanske hon hänger på mig!
Erika verkar också intresserad så vi kanske behöver hyra en gynpahall snart för att få platas...

Må gott i ösregnet!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Häftigt värre! Lycka till!

2010-08-19 @ 07:03:36
Postat av: Mamma

Det verkar smittsamt!:)

2010-08-19 @ 08:18:51
Postat av: Veronika

Härligt! Inte bara för dom, men att du får både sällskap och lite motivation.

2010-08-19 @ 10:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0