Målet närmar sig...

känns det som...
Här är resultatet från gårdagens iFormlopp:

Ditt resultat

I formloppet Stockholm 2010
Wickie Andersson Gimo
Startnummer 2414
Klass 10km
     
 BruttoresultatNettoresultat
Mellantid 32:12 32:04
Mål 1:03:38 1:03:30


3,5 minuter från att nå målet. Ingen omöjlighet känns det som men det krävs ju att jag tränar hårt inför tjejmilen i början av september och Hässelbyloppet i oktober. Men idag käner jag mig stel och trött, men kanske med rätta - detta var första gången jag sprang en mil på ett år! Mne grundträningen jag har ägnat mig åt i sommar har givit resultat. Hade ingen supersvacka längs vägen och kände mig pigg efter målgången.

Mamma köpte jordnötter som vi åt efter loppet, jag behövde salt. Tog knäckemackor och banan när jag kom hem + en banan, ytterligare en banan innan läggdax och ändå var jag tvungen att gå upp och norpa en övergiven liten pizzabit från kylskåpet för att kunna somna! Snacka om att ha tömt reserverna!
Nu har jag ätit frukost och käner mig Ok igen. Ska nog ut och hålla på med hästen en stund om det går att få tonåringen ur sängen...

He en fin dag!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0