Morgon rapport!

Vi fick inte åka hem eftersom Erika var extremt trött. Hon åt lite fil och två pannkakor sedan slockande hon helt.
Vaknade till som hastigast vid 10 och då fick hon värktabletter. Hon började bli sitt vanliga busiga jag men somnade snabt om och sov till 6.
Då var hon VRÅLHUNGRIG och laddade för fler pannkakor. Efter 3 tuggor kom allt upp igen...
Nu har hon testat 1 tugga banan och några munnar festis och det verkar få stanna.men hon har somnat igen... Vet alltså inte när vi kan tänkas få komma hem.
Mitt i allt elände har hon extrem hemlängtan också.
Jag somnade vid 10 och sov faktiskt gott hela natten. Vaknade inte ens när de var inne och gav erika tabletter mitt i natten - det var ju skönt. 8h sömn!

Ha en bra dag!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0