Perfekt!

Utropade jag när jag sprungit uppför kvarnbacken påväg hemmåt...
Det kändes så bra. Som vanligt gick första kvarten trögt, jag tycker nästan uppvärmningen är värst...
Den andra kvarten gick bra, sprang på i bra tempo, tredje kvarten gick riktigt bra! Sprang betydligt längre hemmåt och denna kvart avslutades med en rejäl uppförsbacke och "pomenadminuten" började direkt efter backan! Det var då mitt perfekt kom spontant. Kände mig i fin form och bestämde mig för att försöka springa på i lika högt tempo sista kvarten. Det gick riktigt bra!
Idag kände jag av det pappa brukar prata om att det går bättre efter ett lopp, att träningen känns lättare. Idag kändes det att jag börjar bli vältränad - det var riktigt roligt.
Den svala kvällen hjälpte säkert till den också!

Hoppas ni har tränat bra eller gjort något annat ni är stolta och nöjda över!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra jobbat! Härligt att du börjar få lite lön för mödan. Nu när du börjar känna dig vältränad och lättare i steget kan din löptalang också börja utvecklas.

2010-08-17 @ 06:44:40
Postat av: Veronika

Å, vad härligt det låter. Stort grattis!

2010-08-17 @ 09:04:57
Postat av: Monica

Någon träning blir det aldrig för min del, men en eller två sköna promenader varje dag har jag som vana att ta.

Regn och blåst här idag, rena hösten.



Kram Monica

2010-08-17 @ 12:48:48
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Kanonbra gjort!

Roligt att du känner att det funkar bättre.



Jobba på i samma glada anda.



Jag håller tummarna för dig.



Kram

2010-08-17 @ 19:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0