Planerad :-/

Har planerat hur jag ska starta träningen. Jg börjar med vecka 9:os program så får vi se hur långt det håller. Det handlar om att springa 3x19 (57) minuter + 3 min powerwalk istället för 4x14 (56) minuter + 4 min powerwalk. När jag sprang iForm loppet sprang jag ju 63,3 min utan gångpausar så jag räknar med att jag fixar detta. Hinner nu inte med podrunner programmet till tjejmilen men jag hinner troligtvis med fösrta passet i sista veckan innan och det får vara bra så.
Innan Hässelby hinner jag defenitivt med hela programmet och kanske lite fart träning också! Får jag nu bara vara frisk!!!!

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag håller tummarna för att du får vara hel och frisk så du kan genomföra din träning. Om det håller klarar du milen under timmen. Det vet vi ju.

2010-08-24 @ 05:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0