Rysningar

av att titta på utskriften av röntgenbilden. Det är verkligen AV. Förstår nu att det var skönt även för mig att erika inte ville se sin arm när den var krokig men bilden är nästan värre än den krokiga armen eftersm det syns så rydligt att det är av och krokigt.
Scannar in utskriften senare så att ni får se med egna ögon. Bilderna efter tillrättaläggandet är mycket lättare ätt se för där syns det nästan inte att det är trasigt.
Killen Erika delar sal med, 14 år och brutet ben hade det värre tycker jag. Han var vaken när de drog foten i läge, den var helt sned innan. men han verkar ha klarat det bra, undrar om inte jag hade svimmat ocm de gjort något liknande på Erika. de hade behövt ge mig en hästdos lugnande...

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0