Siffer uppdatering

Har inte noterat vikt på ett tag. Jag är nu under 90 kg, har varit nere på 88,6 kg men ligger nu på 89,6 - så jag vill verkligen komma igång med löpningen igen...
Några fler siffror som kan uppdateras: Elin är nu 135 cm lång! För 6 månader sedan var hon 127 cm - hon har alltså växt 8 cm på ett halvår! Hur går det till? Inte undra på att kläderna blir för små!

Det är ett genombrott att jag kommit under 90 kg men jag känner ingen större glädje över det. Det beror nog på främst två saker;
- Det är för bra för att vara sant - jag tror inte riktigt på det!
- Jag märker inget på kläder eller på hur jag känner mig. Uffe och mamma säger att det syns men ingen annan har sagt något och jag käner det inte...

Men nu gäller det att komma igång med löpningen igen...

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fortsätt bara!! Ibland kanske det känns lite trögare än vanligt men så kan det vara för alla. Ge inte upp! Lycka till :)

2010-08-24 @ 21:53:45
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0