Stel och seg idag också.

På planen står att köra magprogrammet idag och det tror jag att jag ska göra om ett tag. Ska efter det passa på att stretcha igenom hela kroppen. Har slarvat lite med stretchingen på sistone men har inte känt mig så stel heller men det kanske kommer efter nu?
Har sovit gott och länge vilket är skönt. Vädret ser ut att bli Ok idag vilket är bra eftersom vi ev ska få en båttur runt Gräsö!
Känner mig lite rasslig i halsen men jag hoppas att det bara är just lite rassel och inte någon förkylning. Det skulle vara dötrist om jag åkte på en förkylning nu när jag tränar som mest... Jag vill få ett kvitto på att det nu när det känns tungt är för at jag tränar och kroppen utveklas och att jag senare kommer att komma ur detta starkare och snabbare! För det är det jag hoppas!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att ni fick en fin tur runt gräsö.



Du kommer över detta tunga ska du se, det är ett led i utvecklingen.



Kram

2010-08-01 @ 12:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0