Stingslig...

Skulle kunna bita huvudet av vem som helst idag...

Men det börjar kännas bättre nu frampå kvälls kvisten. Ska ta svampkorgen och ta en promenad i skogen. Att hitta svamp skulle kunna få mig på riktigt gott humör!
Men sjuk häst, sjuk hund, förkylning och INGEN träning tär på psyket.
Jag som just börjat jobba med tanken att mina milrundor måste ligga på 12-14km eftersom jag behöver några km för att värma upp får nu tampas med att inte kunna träna alls.
Vilken nivå ska jag börja på?
Har i alla fall bestämt mig för att åka till tjejmilen även om jag inte kan träna något före, ska nog föröka jogga lite någon dag men jag kna ju gå runt om det kniper...

Nej, nu ska jag ut i solen och skogen!

Må gott!

Wickie! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra att du inte tappar fokus på målet i motgångarna Huvdsaken är ju nu att du blir helt frisk igen.

2010-08-29 @ 06:17:28
Postat av: Mamma

Hej!

Ja livet går upp o ner.

Men kämpa på.

Skall hålla tummarna för dig i tjejmilen.

Kan ju vara skönt med en rejäl promenad också.

Kram

2010-08-29 @ 08:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0